Reklam

Neden DotA2 ? Neden LoL ?

Yazar: Unknown Tarih: 05:02 Kategori: Yorum: Yorum Yap
MOBA tarzının lider iki oyunu çok karşılaştırılıyor. Özellikle de DotA 2'nin beta aşaması sona erdiğinden beri. Bu başlık altında, hangi oyunu oynuyorsak onu oynama sebeplerimizi yazalım. 

Ben başlayayım: Arkadaş çevrem LoL oynadığı için yaklaşık 1 yıl önce LoL'e başladım. DotA 2 için beta key bulup onu da denedim ama LoL'e devam ettim. Bir ay kadar önce LoL sıkmaya başlayınca birkaç arkadaş arada DotA 2 oynayalım dedik. Şu an LoL'ü bırakmış durumdayız  Bırakmamın en büyük nedeni LoL'den sıkılmamdı ama nedenlerinden biri de gerek grafik olarak, gerekse ortam olarak DotA 2'yi d

aha iyi bulmam. Vuruşları ıskalama şansı veren eğimli harita, çevreyle hero'ların etkileşimi (ağaçlar vs.), gece gündüz farkı, oyuna zorluk katan yetenek gecikmeleri, LoL'e göre daha fazla aktifli item'ın olması, oturmuş bir meta olsa da farklı stratejiler uygulamaya yatkın yapısı (LoL'de meta dışına çıktığınızda troll damgası yiyordunuz, %90 da kaybediyordunuz.) DotA 2 oynamam için sebepler. 

Sizden de bekliyorum.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu Yazıya Yapılan Yorumlar:

  1. Çünkü bağımlılık yapıyor!

    YanıtlaSil
  2. Kişiden kişiye değişir bu. Kimisi lol der kimisi Dota2 Ben ilk lol ile başladım. Onunla devam ettim uzun süre. Çok da güzel oyundur benim için. Ah bir de TR de bebeler olmasa... Neyse Dota2 F2P olunca indirdim 2 3 kere oynama şansı buldum, ona gayet güzel geldi. Yani bu iki güzel oyunu karşılaştırmak yerine, herkes kendi beğendiği oyunu oynamaya devam etse, polemiğe girmese çok daha güzel olur. Yanlış anlama, genelde bir yerde lol mü? Dota mı? diye sorulduğunda, PES mi? FIFA mı? diye de sorulduğunda genelde tartışma çıkar. Hep bir oyunu ezerler. Bende bunu anlamış değilim. Neyse. O yüzden ben birazda başlığı sakıncalı buldum. Şimdi Google dan birileri bu şekilde arama yapar burayı bulur, konuşulanları görüp ortama hışımla dalıp, Dota2 lol'ü ..... gibi, sözler söyleme riski de var. Ama soruna cevap vereyim, ikisi de derim. Nedeni de ikisinin de başarılı MOBA oyunları olması.

    YanıtlaSil
  3. MOBA tarzı oyunları LoL ile tanıştım. Gerçekten bağımlılık yapan oyunlar. Hatta skinler gibi cazip görünen şeyleri de almaya çalışıyor insan. Yalnız benim gibi öğrenciyseniz benim yaptığım gibi hemen bırakın cidden eğitimimi etkileyeceğinden korktum ve sildim. Sadece Technopat'ın etkinliğinde katılmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil